DOŁĄCZ DO NAS

Esport

Firma macierzysta Luminosity Gaming zawiera wieloletnią umowę z G FUEL.

Redakcja

Opublikowano

dnia

Enthusiast Gaming nawiązało wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych G FUEL w zakresie zintegrowanych działań marketingowych.

Firma jest właścicielem i operatorem Luminosity Gaming, a także współwłaścicielem serii Overwatch League Vancouver Titans i serii Call of Duty League Seattle Surge

Enthusiast Gaming pomoże G FUEL w zwiększaniu świadomości marki i udziału w rynku, oferując platformy i sieć do reklamowania marki. Zapewni „treści generowane przez użytkowników, marketing wpływowy, rozrywkę online i reklamę”.

„Współpraca z marką tak głęboko zakorzenioną w sektorze gier, jak G FUEL, jest ekscytująca z wielu powodów. G FUEL jest liderem w sektorze napojów energetycznych dla graczy, a korzystanie z naszej platformy w celu komunikowania się i interakcji z graczami w dalszym ciągu potwierdza naszą strategię i jest znaczącym kamieniem milowym dla naszego zespołu sprzedaży bezpośredniej.”

Adrian Montgomery, dyrektor generalny Enthusiast Gaming

„Realizacja jest również bardzo ważna. W ciągu ostatnich miesięcy byliśmy w stanie wykazać sukces naszych zintegrowanych ofert reklamowych i udowodnić, że korzystanie z naszej platformy ma więcej punktów kontaktowych i współpracuje z większą liczbą graczy niż jakakolwiek inna firma z branży gier. Cieszymy się, że możemy współpracować z G FUEL i cieszymy się na budowanie długoterminowego partnerstwa w oparciu o naszą wspólną pasję do gier. ”

G Fuel będzie kluczowym sponsorem Luminosity Gaming, wykorzystując twórców treści organizacji do reklamowania się przed fanami i obserwatorami i działając jako sponsor koszulki we wszystkich zespołach.

Całe przedsięwzięcie skomentował również właściciel marki

„Cieszymy się, że możemy współpracować z entuzjastą, aby dotrzeć do wcześniej niewykorzystanych stron społeczności graczy i zwiększyć świadomość G FUEL. Luminosity Gaming to elitarna, światowej klasy organizacja e-sportowa, a jako oficjalny napój energetyczny Esports® nasza współpraca ma sens.”

Cliff Morgan, założyciel i dyrektor generalny G FUEL

„Stworzyliśmy pasjonującą społeczność w sektorze gier i e-sportu i nie możemy się doczekać współpracy z entuzjastą, aby zapewnić autentyczne zaangażowanie dzięki niesamowitej platformie dla graczy”.

Esports Insider mówi: G FUEL nie jest obcy dla wysokiego odsetka odbiorców e-sportu, ale Enthusiast Gaming oferuje szerszą publiczność dzięki całej swojej sieci nieruchomości. Jesteśmy zaintrygowani, aby zobaczyć, jakie treści są generowane w celu promowania marki napoju energetycznego za pośrednictwem soczewki Luminosity Gaming.

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Reklama
Comments